tisdag 10 april 2012

Ett ovanligt inlägg ;))

Dagens inlägg hör inte till vanligheterna...
Jag bjussar på en bild av mig själv :))

Oftast fastnar jag inte på bild men idag tänkte jag att ni skulle få se hur jag ser ut...
Det kanske är intressant att se vad det är för en prick som skriver om livet på Gårdsbacken ;))


Hej, Hej!!!
AnnaSara är fotograf...

Här är jag,  påbyltad med mössa, stora handskar, halsduk, värsta dunjackan och så vidare, dessutom är upplösningen på bilden kass och jag inramad i ett rosa skimmer :))



Mitt eget ordspråk
Bästa sättet att få någonting gjort,
är att göra det...





Gårdsbacken blog is written by Paula Lundberg & Dan Westman
Please contact Gårdsbacken
# +46 706597199

 
You people, who visit our blog and want some information about Champis -the herding rabbit, Please write "Champis" in the box, in the upper right corner of the page. and you will find information about this Big little rabbit  :))




1 kommentar:

  1. How sunny you look, Paula!

    When can I visit Sweden and not have to wear my goose down stadium coat and big gloves? I think I will have to miss the Northern Lights and try for the Midnight Sun instead! :)

    SvaraRadera