onsdag 4 april 2012

Min vardagshjälte...

Min vardagshjälte är min arbetskollega J, som vågade fråga kvinnan med hunden, som ryckte och slet i kopplet, så hunden åkte baklänges av rycken, vad hon egentligen höll på med? :((

Han satt på sin balkong och såg ner mot gatan, där kvinnan kom gående med sin hund. Hunden drog i kopplet och kvinnan ryckte med kraft hunden baklänges, och skrek sedan några fula ramsor till hunden.

Min arbetskollega, ropade till kvinnan och frågade vad hon egentligen höll på med och att han inte en gång till ville se henne uppföra sig mot sin hund på det viset. Jag beundrar verkligen hans mod att reagera på det han såg och tala om att han tyckte det var fel mot hunden det kvinnan gjorde.




Gårdsbacken mot djurplågeri!






Gårdsbacken blog is written by Paula Lundberg & Dan Westman
Please contact Gårdsbacken
# +46 706597199

 
You people, who visit our blog and want some information about Champis -the herding rabbit, Please write "Champis" in the box, in the upper right corner of the page. and you will find information about this Big little rabbit  :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar