onsdag 28 augusti 2013

Bojkotta hösten!


Idag upptäckte jag de första gula löven... De låg där, precis utanför min ytterdörr och det är nästan så att jag tycker att de hånlog mot mig när jag tittade ner på dem...


-Visst ser det ut som om de hånler... ;))

Neeeej, jag vill inte!!! Jag vill behålla sommaren och värmen en stund till. Det är inte så att jag inte tycker om hösten, men att den redan vill ta sommaren ifrån mig tycker jag inte är snällt. Jag beslutade mig för att inte bara stå och låta det hända utan kände att jag måste göra någonting åt det... Jag vill att löven ska fortsätta vara gröna och fina!!!


Någonting måste jag göra åt saken!

Så om det inte kommer några nya inlägg under en tid så vet ni var ni har mig... Ute i trädgården målandes löv... Grööööna!!!



Bojkotta hösten!!!




Kontakta Gårdsbacken
gardsbacken@telia.com




6 kommentarer:

  1. Oh, dear Paula, I am laughing so hard right now! The yellow leaves sneering at you....oh, my! Well, you showed them and now they are lime green, of course!

    You need some sugar maples there, with autumn colors in spectacular oranges and reds...then you would feel they were smiling up at you.

    We have a hint of fall in the air, but we know there's always Indian summer to come (the heatwave in autumn) and of course we pray that hurricane season will not be so bad...

    Stupendous hugs from here to there! K.

    SvaraRadera
    Svar

    1. We have also a namn of this Indian summar and that is Brittsommar. Britt from the Swedish Girls names Birgitta or Britta who has their "namnsdagar" the 7th october. Do you remeber that we told you about that every day has a special human name? Do you remeber which day that we were supose to celebrat Kelly? Unfortunately I dont :(

      Kram!
      /Paula

      Radera
    2. Ja, I looked it up - it's July 8. We changed Kjell to Kel, which was a bit of a stretch but the closest name to Kelly that we could find.

      Unless there's a Swedish girl's name that means "chatters and cheeps like a chick"....

      Kram! K.

      Radera
  2. Paula:
    Nu minsann var du riktigt kreativ:-) Kan du komma hit och måla & limma fast de löv som ramlat ner i min trädgård oxå!?.

    Kelly: I do love maples, but the cold circumstances does not allow the maples to grow so big here. The winter is far too cold and too long.

    SvaraRadera
  3. Ah, Nonne, I hadn't thought of that, regarding the climate and maple trees! K.

    SvaraRadera