torsdag 22 augusti 2013

Krönika i tidningen Grannliv


Ni kanske känner till Granngårdens medlemstidning Grannliv? I somras blev jag tillfrågad om jag ville skriva en krönika i den tidningen och som ni säkert förstår så blev jag djupt hedrad och kunde inte svara annat än; Ja tack, gärna!!!


Tidningen Grannliv som kommer ut i brevlådorna i dagarna...


Jag fick skriva om valfritt ämne och reklambyrån Chiffers illustratör skulle teckna några passande bilder till min text. Jag valde att låta min krönika spegla mina känslor för hemmet och för vår gård, Gårdsbacken. Nu i dagarna kommer tidningen ut till folket och jag hoppas mina ord kommer att beröra någon... <3


"Bara vara hemma" är rubriken till min krönika


Om ni inte får tidningen i brevlådan så vet jag att man inom en tid kan hitta den i pdf -format på Granngårdens hemsida och läsa den där... Ifall ni skulle vara intresserad... :))

 
Ha en strålande dag kära vänner!


2 kommentarer:

  1. The illustrations look absolutely charming! Perhaps you could save a copy for me :)

    My talented friends at Gårdsbacken never cease to astound me! Such a blessing that you share your good thoughts with everyone.

    Hope super cute KellyTvå is growing up strong. I wonder, does she chatter and cheep quite a lot? Wouldn't surprise me...

    Hugs to all creatures, great and small... K.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dear Kelly!

      Of curse I must arrange a copy of the Magazine for you as well.

      Will see if I can write a post specially about Kelly the chicken. She is black and she is cute and yes, she chatter a hole lot... :)) We love her... <3

      Kram!
      /Paula

      Radera